Business Services Magazine 4/2018

Zmieniamy tytuł z Outsourcing Magazine na Business Services Magazine!

2019-03-15 15:38:05

Business Services Magazine, kwartalnik ukazujący się dotychczas na rynku jako Outsourcing Magazine, to przewodnik po branży nowoczesnych usług dla biznesu. Przeczytamy w nim o tak kluczowych kwestiach w zarządzaniu organizacjami typu GBS, SSC, BPO, jak: HR, motywowanie i rekrutowanie pracowników do centrów usług wspólnych, nowoczesne technologie, doskonalenie i uporządkowanie procesów w firmie, dbanie o satysfakcję klienta czy strategie biznesowe. W każdym numerze publikujemy też wywiad z doświadczonym managerem z branży (VIP wydania), co może być inspiracją dla wielu osób pracujących w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu. Czasopismo zostało podzielone na dwie części: angielską, której partnerem merytorycznym jest Maciej Piwowarczyk (wiceprezes GBS w Discovery) i polską.

W tym numerze szczególnie polecamy:

- Rozmowę z VIP-em wydania, Tomaszem Trzósło, stojącym na czele polskiego oddziału JLL, dotyczącą tego, w jaki sposób  świadomy szef dąży do zapewnienia dobrego miejsca pracy swoim zespołom.

- Artykuł o motywowaniu pracowników różnych pokoleń napisany przez ekspertów z HR Executice Club, z którego dowiesz się, jaki potencjał kryje się za wielopokoleniowością w miejscu pracy. Przekonaj się, jak: wykorzystać sposób działania pracujących generacji, przyciągnąć do siebie najbardziej utalentowanych kandydatów, przezwyciężyć trudności, stojące za międzypokoleniowym zespołem, przekuć umiejętnie różnorodne sposoby pracy w działanie, któremu przyświeca jeden, wspólny cel.

- Case Study na przykładzie firmy Great Interactive. Poznasz w nim gamifikację, narzędzie, dzięki któremu można zwiększyć zaangażowanie pracowników za pomocą mechanizmów gier komputerowych. Dzięki zastosowaniu gamifikacji firma osiągnie szereg wymiernych korzyści, takich jak lepsze wyniki sprzedażowe. 

- Rozmowę z Aleksandrą Kubicką, HR business managerem i psychologiem z doświadczeniem w branży IT, z której dowiesz się, jak skutecznie wdrożyć nowego pracownika w działania firmy, aby został z nami na dłużej i jak zadbać o to, aby efektywność zespołu nie spadała podczas szkolenia nowej osoby. Poznasz konsekwencje niepowodzenia onboardingu i przekonasz się o korzyściach z odpowiedniego wdrażania nowych pracowników.

- Tekst Joanny Rapanicz, trenerki Academy of Business, EY, który pokaże Ci jaki powinien być idealny team leader w centrum SSC, a także jak skutecznie motywować zespół do zaangażowania, wsparcia i odpowiedzialnej realizacji zadań.

ZNAJDŹ NAS: