Honywell otwiera centrum obsługi klienta w Katowicach

Nowe Centrum Obsługi Klienta w Katowicach będzie obsługiwać klientów Honeywell w całej Europie.

2019-02-25 12:01:35

Honeywell (spółka notowana na nowojorskiej giełdzie NYSE - kod akcji: HON), globalna spółka technologiczna znajdująca się na liście 100 największych firm rankingu magazynu Fortune (Fortune 100), otwiera swoje Centrum Obsługi Klienta w Katowicach. Nowe centrum zapewni obsługę i wsparcie klientom, będzie świadczyć usługi na rzecz klientów Honeywell w całej Europie. Do końca 2019 roku Honeywell planuje zatrudnić w swoim nowym biurze 100 osób.

Honeywell oferuje oprogramowanie i sprzęt komputerowy, a także usługi obejmujące technologie wykorzystywane w przemyśle lotniczym - zwiększające bezpieczeństwo i efektywność lotu, systemy kontroli i rozwiązania wykorzystywane w obiektach i przemyśle petrochemicznym, technologie inteligentnych budynków wpierające rozwój inteligentnych miast, zaawansowane rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa pracowników, a także innowacyjne systemy automatyki magazynowej.

- Otwarcie Centrum Obsługi Klienta w Katowicach to znaczący krok w rozwoju Honeywell w Polsce. Chcemy być jak najbliżej klientów - zarówno w Polsce jak i w całej Europie, działać lokalnie i jednocześnie spełniać wymogi rynku w zakresie jakości obsługi klienta na najwyższym światowym poziomie - powiedział Ronald Binkofski, prezydent Honeywell na Europę Środkową i Wschodnią.

Na zdjęciu: Ronald Binkofski, prezydent Honeywell na Europę Środkową i Wschodnią

- Dla osób poszukujących nowych wyzwań zawodowych, Honeywell jest doskonałym pracodawcą, wartym rozważenia. Nasze technologie pomagają firmom na całym świecie działać lepiej, a nasi pracownicy mają szansę na codzienne poznawanie ciekawych branż i innowacji. Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe możliwości rozwoju zawodowego w Katowicach i całej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, z niecierpliwością oczekujemy na rozpoczęcie działalności w tej dynamicznie rozwijającej się części Polski - dodał Ronald Binkofski.

Nowym centrum pokieruje Szymon Pudlik, który przechodzi do Honeywell po 15 latach pracy w branży IT, gdzie zdobył bogate doświadczenie w kierowaniu zespołami obsługi klienta i centrami usług wspólnych zajmującymi się obsługą klienta. Szymon Pudlik pracował w firmach informatycznych i technologicznych w Niemczech, Republice Południowej Afryki i w Polsce, a ostatnie 10 lat spędził w globalnej korporacji na wysokich stanowiskach kierowniczych.

W swoim nowym centrum w Katowicach, które będzie pełniło funkcję „interfejsu” pomiędzy firmą a jej europejskimi klientami, Honeywell chce zatrudnić specjalistów ds. obsługi i wsparcia klientów, osoby nadzorujące obsługę klientów oraz trenerów zespołów obsługi klienta. Firma poszukuje pracowników proaktywnych, o dużych zdolnościach komunikacyjnych, pasjonujących się innowacyjnymi technologiami, posługujących się językami obcymi, w tym: angielskim, niemieckim, holenderskim, włoskim i norweskim. Kandydaci powinni mieć przynajmniej roczne lub dwuletnie doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta lub doświadczenie w centrach obsługi na innych stanowiskach – np. w finansach lub wsparciu informatycznym.

– Jesteśmy dumni, że na miejsce swojej najnowszej inwestycji w regionalny hub Honeywell wybrał właśnie Katowice. Firma ta reprezentuje dokładnie ten rodzaj zorientowanej na przyszłość działalności w obszarze zaawansowanych technologii, które pragniemy przyciągać do naszego regionu – powiedział Marcin Krupa, Prezydent Miasta Katowice. – Honeywell wybrał Katowice, ponieważ mamy wiele zaoferowania. Firmy otwierające w Katowicach swoje nowe centra mają do dyspozycji pulę dostępnych w naszym regionie talentów, co w połączeniu z idealną lokalizacją w sercu rozwijających się rynków Europy, stwarza doskonałe warunki rozwoju – dodał prezydent Katowic.

Honeywell jest obecny w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej od początku lat 90-tych XX wieku. Obecnie Honeywell zatrudnia w tym regionie ponad 8 tys. pracowników, w takich obszarach jak sprzedaż, wsparcie i obsługa klienta, administracja, funkcje w obrębie łańcucha dostaw, a także rozwoju produktów, produkcji i usług inżynieryjnych.

Honeywell obsługuje klientów reprezentujących różne gałęzie przemysłu, dostarczając im urządzenia, oprogramowanie oraz usługi, które usprawniają i podnoszą efektywność ich działalności. Projekty zrealizowane przez Honeywell w Polsce obejmują m.in.:

  • systemy sterowania budynkami inteligentnymi, systemy kontroli środowiska, systemy bezpieczeństwa i systemy przeciwpożarowe przeznaczone dla obiektów komercyjnych i mieszkaniowych w różnych regionach Polski;
  • zaawansowane technologie przeznaczone dla platform wojskowych wykorzystywanych przez Polskie Siły Zbrojne, w tym silniki do szkoleniowych samolotów odrzutowych M-346 oraz technologie przeznaczone do systemów obrony produkowanych przez Wojskowe Zakłady Elektroniczne (WZE);
  • samolotowe systemy mechaniczne i kabinowe, zainstalowane w najnowszych modelach samolotów Boeing i Embraer należących do Polskich Linii Lotniczych LOT; 
  • innowacyjne technologie petrochemiczne i technologie przetwarzania przeznaczone dla największych w Polsce zakładów chemicznych - Grupy Azoty;
  • systemy zapewniające ochronę i bezpieczeństwo pracowników, przeznaczone dla kilkunastu dużych polskich zakładów produkcyjnych z branży paliwowej, przemysłu chemicznego i motoryzacyjnego.
ZNAJDŹ NAS: