Trójmiasto ponownie podąży za króliczkiem 

11 kwietnia w Gdyni odbędzie IV edycja konferencji Follow the Rabbit. To najciekawsze spotkanie branży HR w Trójmieście zainicjowane kilka lat temu przez firmę Refinitiv (wcześniej Thomson Reuters). W wydarzeniu udział weźmie około 300 osób.

2019-03-27 12:08:49

- Follow the Rabbit to wyjątkowa konferencja tworzona przez specjalistów dla specjalistów. Przed nami IV edycja wydarzenia, w tym roku w nowej odsłonie graficznej. FTR jest miejscem wymiany doświadczeń, pozyskiwania wiedzy oraz nawiązywania relacji. Już 11 kwietnia będziemy rozmawiać o nowych trendach rynkowych, budowaniu zaangażowania, komunikacji i kompetencjach HR-owca. Będzie praktycznie i intensywnie, z dużą porcją inspiracji, konkretnych przykładów i rozwiązań – mówi Joanna Wiśniewska z firmy Refinitiv będącej głównym organizatorem konferencji.

HR się doskonali
HR-owcy, działający na styku pracowników i biznesu, mają w dzisiejszych realiach rynkowych nie lada orzech do zgryzienia. Odejścia i rosnąca rotacja, a przy tym coraz skromniejsza podaż pracowników na rynku, to chleb powszedni w wielu firmach. W tegorocznej edycji konferencji sporo będzie więc o efektywnej komunikacji, budowaniu zaangażowania, pułapce wyścigu wynagrodzeń, różnorodności w organizacji, a także o… słabościach HR-u. 
- Obserwujemy lokalny rynek i staramy się odpowiedzieć tematycznie na jego potrzeby. HR potrzebuje efektywnej komunikacji, bo codziennie pracuje z drugim człowiekiem. Jako branża musimy się ciągle doskonalić i poszerzać swoją wiedzę, a pierwszym krokiem jest budowanie samoświadomości i analiza własnych komunikacyjnych przyzwyczajeń. Jestem przekonana, że każdy wyniesie z tego spotkania coś cennego dla siebie i organizacji, w której pracuje – dodaje Joanna Wiśniewska. 
Nowością w tegorocznej edycji będą sesje warsztatowe z ekspertami, dające przestrzeń do praktycznego przećwiczenia wybranych zagadnień omawianych podczas prelekcji. 
- Kwestie pracownicze to dzisiaj palący temat dla praktycznie każdej firmy. Aby efektywnie działać, tworzyć skuteczne kampanie employer brandingowe, trzeba też czerpać wiedzę z dobrych źródeł i dzielić się praktykami. To właśnie dlatego po raz kolejny jesteśmy partnerem konferencji Follow the Rabbit – mówi Monika Brzozowska z firmy Torus. 
W konferencji udział weźmie 300 uczestników. Większość miejsc rozdysponowana będzie wśród 28 firm partnerskich, które brały już udział we wcześniejszych edycjach FTR, organizatorzy przewidzieli jednak 50 wejściówek w ramach otwartej puli miejsc. Rejestracja miejsc otwartych rozpocznie się 27 marca, zgłoszenia poprzez stronę internetową ftrabbit.pl.


Odpowiedzialny królik
Wydarzenie ma swój stały cel społeczny – co roku zbierane są fundusze na rzecz szkoły nr 26 w Gdyni, którą firma Refinitiv wspiera od wielu lat. W tym roku planowane jest zebranie minimum 4000 PLN na zakup wyposażenia do strefy relaksu w dziecięcej świetlicy, którą zaprojektują sami uczniowie. Podczas rejestracji w dniu konferencji, każdy z uczestników będzie proszony o zakup cegiełki o wartości min. 20 PLN. 

ZNAJDŹ NAS: